24 kwietnia – 23 maja (do 12:00)
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej (wniosek składa się tylko do szkoły pierwszego wyboru) wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wniosek musi być podpisany przez co najmniej jednego rodzica/opiekuna prawnego w sposób tradycyjny, poprzez profil zaufany lub podpis kwalifikowany.
Elektroniczny system naboru dostępny jest pod adresem https://nabor.pcss.pl/lodz.
6 czerwca (14.00)
Termin testu predyspozycji do klasy wstępnej 0H z językiem hiszpańskim.
4 lipca – 10 lipca (do 15:00)
Możliwość dokonania zmian na liście preferencji oddziałów dla zweryfikowanych wniosków w postępowaniu rekrutacyjnym.
6 lipca – 10 lipca (do 15:00)
Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej (wniosek uzupełnia się tylko w szkole pierwszego wyboru) o kopię świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz kopię zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
14 lipca (do 12:00)
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym.
14 lipca – 20 lipca (do 12:00)
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
21 lipca (do 12:00)
Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.