Poniedziałek (26.02) Wtorek (27.02) Środa (28.02) Czwartek (29.02) Piątek (01.03)
Zupa jarzynowa z ziemniakami, pyzy z mięsem i z cebulą, kompot owocowy, mus owocowy

Alergeny: seler, gluten, mleko

Manna na rosole, ziemniaki, gołąbki w sosie pomidorowym, kompot owocowy

Alergeny: seler, gluten, mleko, jaja

Zupa grochowa z ziemniakami, ryż, wieprzowina z warzywami w sosie słodko-kwaśnym, kompot owocowy

Alergeny: seler, gluten

Barszcz czerwony z ziemniakami, kluski śląskie, gulasz mięsno-warzywny (wieprzowina, pieczarki, ogórek kiszony, cebula), kompot owocowy

Alergeny: seler, gluten, mleko

Zupa dyniowa z groszkiem ptysiowym, ziemniaki, paluszki rybne, surówka z kapusty pekińskiej( kapusta pekińska, marchew, kukurydza, papryka czerwona, koper), kompot owocowy

Alergeny: seler, gluten, ryba, jaja, mleko

W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.

Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej

  1. Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły do końca miesiąca (wpłaty dokonywane są z góry za następny miesiąc). Wyjątkiem jest wrzesień i styczeń, kiedy płatności powinny być dokonywane do 5-tego dnia danego miesiąca. Numer konta do wpłat: Bank PKO SA 45 1240 1037 1111 0011 0920 1857 tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc. Obecna cena jednego obiadu to:
    5,50 zł dla uczniów szkoły podstawowej
    6,50 zł dla uczniów liceum ogólnokształcącego
  2. Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem dziennika Librus na nazwisko J. Kubasiewicz lub na sekretariat.
  3. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
  4. Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w dzienniku Librus.
  5. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
  6. Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności dokonywane są przelewem na koniec grudnia (za okres wrzesień – grudzień) oraz w lipcu (za okres styczeń – czerwiec).

Deklaracja korzystania z obiadów (PDF)
Deklaracja rezygnacji z obiadów (PDF)
Regulamin stołówki szkolnej (PDF)

Finansowanie projektu Cyfrowa Halinka ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020