Poniedziałek (30.09) Wtorek (01.10) Środa (02.10) Czwartek (03.10) Piątek (04.10)
Zupa ogórkowa z ziemniakami, pierogi z białym serem, z wiśnią i z polewą jogurtowo-śmietanową, kompot

Alergeny: seler, gluten, mleko

Łazanki z mięsem i z kapustą, kompot

Alergeny: seler, gluten, mleko, jaja

Ziemniaki, filet z kruczaka w sosie śmietanowo -warzywnym, kompot, mus owocowo-warzywny

Alergeny: seler, gluten, mleko

Ryż, wieprzowina z warzywami w sosie słodko-kwaśnym, kompot, baton zbożowo-kokosowy

Alergeny: seler, gluten, mleko, orzechy

Ziemniaki, paluszki rybne, warzywa w pomidorach, kompot, mus owocowo 

Alergeny: ryba, mleko, gluten, seler, jaja

W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.

 

Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej

  1. Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły do końca miesiąca (wpłaty dokonywane są z góry za następny miesiąc). Wyjątkiem jest wrzesień i styczeń, kiedy płatności powinny być dokonywane do 5-tego dnia danego miesiąca. Numer konta do wpłat: Bank PKO SA 45 1240 1037 1111 0011 0920 1857 tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc. Obecna cena jednego obiadu to:
    6,00 zł dla uczniów szkoły podstawowej
    7,00 zł dla uczniów liceum ogólnokształcącego
  2. Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem dziennika Librus na nazwisko J. Kubasiewicz lub na sekretariat.
  3. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
  4. Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w dzienniku Librus.
  5. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
  6. Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności dokonywane są przelewem na koniec grudnia (za okres wrzesień – grudzień) oraz w lipcu (za okres styczeń – czerwiec).

Deklaracja korzystania z obiadów (PDF)
Deklaracja rezygnacji z obiadów (PDF)
Regulamin stołówki szkolnej (PDF)

Finansowanie projektu Cyfrowa Halinka ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020