Poniedziałek (29.05) Wtorek (30.05) Środa (31.05) Czwartek (01.06) Piątek (02.06)
Kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniakami, pierogi z białym serem i polewą jogurtową, mus owocowo-warzywny, kompot

Alergeny: seler, gluten, mleko

Zupa Neapolitańska z makaronem,   młode ziemniaki, pieczony kotlet mielony, mizeria, kompot

Alergeny: seler, gluten, mleko, jaja

Barszcz ukraiński z ziemniakami, kopytka, strogonow wołowy(wołowina, pieczarki, ogórek kiszony, cebula, koncentrat pomidorowy), kompot

Alergeny: seler, gluten, mleko

Zupa pomidorowa z ryżem, młode ziemniaki, nuggetsy z kurczaka, surówka z białej kapusty z marchewką i z koperkiem, kompot, baton musli

Alergeny: seler, gluten, mleko, jaja

Zupa krem jarzynowa z grzankami, młode ziemniaki, panierowany filet z Miruny, surówka z marchewki i z jabłka, kompot

Alergeny: ryba, mleko, gluten, seler, jaja

W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.

Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej

  1. Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły do końca miesiąca (wpłaty dokonywane są z góry za następny miesiąc). Wyjątkiem jest wrzesień i styczeń, kiedy płatności powinny być dokonywane do 5-tego dnia danego miesiąca. Numer konta do wpłat: Bank PKO SA 45 1240 1037 1111 0011 0920 1857 tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc. Obecna cena jednego obiadu to:
    5,00 zł dla uczniów szkoły podstawowej
    6,00 zł dla uczniów liceum ogólnokształcącego
  2. Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem dziennika Librus na nazwisko J. Kubasiewicz lub na sekretariat.
  3. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
  4. Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w dzienniku Librus.
  5. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
  6. Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności dokonywane są przelewem na koniec grudnia (za okres wrzesień – grudzień) oraz w lipcu (za okres styczeń – czerwiec).

Deklaracja korzystania z obiadów (PDF)
Deklaracja rezygnacji z obiadów (PDF)
Regulamin stołówki szkolnej (PDF)