Jako uczeń naszej szkoły otrzymujesz plastikową legitymację wyposażoną w warstwę elektroniczną, dzięki której łatwo otworzysz drzwi naszej szkoły, a także skorzystasz ze stołówki szkolnej.

Informacje o odbiorze standardowych legitymacji zostaną wysłane poprzez dziennik Librus. Aby korzystać ze stołówki szkolnej należy uprzednio wykupić abonament w sekretariacie uczniowskim. Legitymacja służy do weryfikacji ważności abonamentu i zapisuje informacje o wydawanych obiadach. Udając się na obiad w stołówce szkolnej nie zapomnij legitymacji. Uwaga: korzystanie ze stołówki nie dotyczy mLegitymacji!

 

Możesz również złożyć wniosek o wydanie mLegitymacji, czyli legitymacji w wersji elektronicznej w Twoim telefonie. Wystarczy, że pobierzesz i zainstalujesz aplikację mObywatel, w której uzyskasz dostęp do swojego dokumentu. Jest on tak samo ważny jak standardowa, plastikowa legitymacja. mLegitymacja jest dostępna dla osób, które ukończyły 13 r.ż.

Status wniosku i aktywacja mLegitymacji

Status złożonego wniosku sprawdzisz klikając przycisk poniżej. Jeśli Twój wniosek zostanie zaakceptowany, sprawdzając status uzyskasz dostęp do unikalnego kodu QR, który należy zeskanować w aplikacji mObywatel. Status sprawdzaj codziennie, ponieważ kod QR będzie ważny tylko przez określony czas!

Kliknij tutaj aby wygenerować wniosek o mLegitymację Sprawdź status wniosku


W przypadku zagubienia lub zniszczenia legitymacji szkolnej należy złożyć do sekretariatu uczniowskiego wypełniony wniosek o wydanie duplikatu. Koszt wydania wynosi 9zł.

Finansowanie projektu Cyfrowa Halinka ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020