Jako uczeń naszej szkoły otrzymujesz plastikową legitymację wyposażoną w warstwę elektroniczną, dzięki której łatwo otworzysz drzwi naszej szkoły, a także skorzystasz ze stołówki szkolnej.
Informacje o odbiorze standardowych legitymacji zostaną wysłane poprzez dziennik Librus. Aby korzystać ze stołówki szkolnej należy uprzednio wykupić abonament w sekretariacie uczniowskim. Legitymacja służy do weryfikacji ważności abonamentu i zapisuje informacje o wydawanych obiadach. Udając się na obiad w stołówce szkolnej nie zapomnij legitymacji. Uwaga: korzystanie ze stołówki nie dotyczy mLegitymacji!
Możesz również złożyć wniosek o wydanie mLegitymacji, czyli legitymacji w wersji elektronicznej w Twoim telefonie. Wystarczy, że pobierzesz i zainstalujesz aplikację mObywatel, w której uzyskasz dostęp do swojego dokumentu. Jest on tak samo ważny jak standardowa, plastikowa legitymacja. mLegitymacja jest dostępna dla osób, które ukończyły 13 r.ż.
Status złożonego wniosku sprawdzisz klikając przycisk poniżej. Jeśli Twój wniosek zostanie zaakceptowany, sprawdzając status uzyskasz dostęp do unikalnego kodu QR, który należy zeskanować w aplikacji mObywatel. Status sprawdzaj codziennie, ponieważ kod QR będzie ważny tylko przez określony czas!
Kliknij tutaj aby wygenerować wniosek o mLegitymację Sprawdź status wniosku
W przypadku zagubienia lub zniszczenia legitymacji szkolnej należy złożyć do sekretariatu uczniowskiego wypełniony wniosek o wydanie duplikatu. Koszt wydania wynosi 9zł.
Finansowanie projektu Cyfrowa Halinka ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020