Poniedziałek (15.09) Wtorek (16.09) Środa (17.09) Czwartek (18.09) Piątek (19.09)
Krupnik jęczmienny z ziemniakami, pierogi z mięsem i z cebulką, ogórek kiszony, kompot owocowy
Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki, pieczone trybowane udko z kurczaka, surówka ze świeżej kapusty z marchewką, kompot owocowy
Barszcz biały z ziemniakami, kluski śląskie, gulasz mięsno-warzywny (wieprzowina, pieczarki, cebula, ogórek kiszony), kompot owocowy
Barszcz ukraiński z ziemniakami, risotto z filetem z indyka i z warzywami, kompot owocowy
Zupa wiśniowa z makaronem, ziemniaki, panierowany filet z miruny, surówka z kiszonej kapusty, kompot owoców
Seler Gluten Seler Gluten Mleko Gluten Mleko Seler Gluten Mleko Gluten Mleko Jaja Ryba

W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.

Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej:

  1. Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły w terminie podanym przez sekretariat (wpłaty dokonywane są z góry za bieżący miesiąc).
    Bank Pekao SA 45 1240 1037 1111 0011 0920 1857
    tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc.
  2. Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem Dziennika Librus na nazwisko J. Lipińska.
  3. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
  4. Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w Dzienniku Librus.
  5. W przypadku braku wpłaty (zaksięgowania na rachunku bankowym ZSO nr 1) do dwóch dni roboczych po wskazanym terminie obiad nie będzie wydawany.
  6. Obiady są wydawane po okazaniu legitymacji szklonej/ karty obiadowej na stołówce. Brak karty skutkuje niewydaniem dziecku obiadu.
  7. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
  8. Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności odejmowane są od kwoty wyjściowej z następny miesiąc, wyjątkiem jest grudzień i czerwiec kiedy odliczenia za te miesiące zwracane są na Państwa rachunek bankowy.
50%

Finansowanie projektu Cyfrowa Halinka ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Menu dostępności WCAG
Kontrast
Formatowanie tekstu
Czcionka