Legitymacja szkolna

Jako uczeń naszej szkoły otrzymujesz plastikową legitymację wyposażoną w warstwę elektroniczną, dzięki której łatwo otworzysz drzwi naszej szkoły, a także skorzystasz ze stołówki szkolnej.

Dla uczniów zaczynających naukę w naszej szkole od roku szkolnego 2023/2024 legitymacje papierowe zostały całkowicie zastąpione wersją plastikową. Legitymacje posiadają zakodowany indywidualny numer ucznia, dzięki któremu można samodzielnie otwierać wejście do szkolnej szatni, a także korzystać ze szkolnych obiadów na podstawie uprzednio wykupionego abonamentu w sekretariacie uczniowskim.

W celu otrzymania legitymacji szkolnej zgłoś się do sekretariatu uczniowskiego. Jeśli jesteś uczniem klasy pierwszej, legitymację otrzymasz po rozpoczęciu roku szkolnego.

mLegitymacja

Każdy uczeń ma możliwość zainstalowania mLegitymacji, czyli legitymacji w wersji elektronicznej na swoim telefonie. Wystarczy pobrać i zainstalować aplikację mObywatel i dodać legitymację zgodnie z instrukcjami przesłanymi po akceptacji wniosku.

Uwaga: mLegitymacja posiada taką samą moc prawną jak standardowy, fizyczny dokument. mLegitymacja jest dostępna tylko dla osób powyżej 13 roku życia.

Kliknij tutaj aby złożyć wniosek o mLegitymację Sprawdź status wniosku (tylko dla uczniów, którym zostały już wydane standardowe legitymacje)

Zagubienie lub zniszczenie legitymacji

Zagubienie bądź zniszczenie legitymacji należy niezwłocznie zgłosić w sekretariacie szkolnym oraz złożyć wniosek o wydanie duplikatu. Koszt wydania wynosi 9zł.

###Wniosek o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej###


Najczęściej zadawane pytania

Nie. Do ukończenia nauki zgodnie z obowiązującymi przepisami musisz posiadać legitymację papierową.

Nie. Musisz posiadać standardową wersję, ponieważ przed wydaniem obiadu zbliżasz ją do czytnika w celu weryfikacji ważności abonamentu obiadowego.

Jeśli dokument nie jest widoczny z powodu reinstalacji aplikacji lub zmiany telefonu, złóż ponownie wniosek o wydanie mLegitymacji (bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów). Pamiętaj o ponownym załączeniu aktualnego zdjęcia, ponieważ nie są one archiwizowane przez dłuższy czas.

Tak. Zgodnie z obecnym stanem prawnym mLegitymacja posiada taką samą moc jak standardowy, fizyczny dokument, podobnie jak dowód osobisty.

Wszystko zależy od rodzaju problemu. Jeśli nie możesz dodać legitymacji z powodu błędu technicznego w aplikacji, zalecamy kontakt z ogólnopolską obsługą techniczną aplikacji mObywatel pod numerem telefonu +48 42 253 54 74 (pon.-pt. 7:00-18:00).

Jeśli pojawia się błąd o błędnym kodzie autoryzacyjnym, sprawdź dokładnie jego poprawność - czy prawidłowo przepisujesz wszystkie znaki. Jeśli mimo wszystko występuje błąd, zgłoś sprawę w sekretariacie szkolnym.

W przypadku błędnych danych zgłoś się niezwłocznie do sekretariatu z prośbą o ponowne wydanie legitymacji. Nie musisz składać ponownie wniosku o jej wydanie.

Obecnie trwa
-

Nadchodzące wydarzenie

Finansowanie projektu Cyfrowa Halinka ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020