Jako uczeń naszej szkoły otrzymujesz plastikową legitymację wyposażoną w warstwę elektroniczną, dzięki której łatwo otworzysz drzwi naszej szkoły, a także skorzystasz ze stołówki szkolnej.
Dla uczniów zaczynających naukę w naszej szkole od roku szkolnego 2023/2024 legitymacje papierowe zostały całkowicie zastąpione wersją plastikową. Legitymacje posiadają zakodowany indywidualny numer ucznia, dzięki któremu można samodzielnie otwierać wejście do szkolnej szatni, a także korzystać ze szkolnych obiadów na podstawie uprzednio wykupionego abonamentu w sekretariacie uczniowskim.
W celu otrzymania legitymacji szkolnej zgłoś się do sekretariatu uczniowskiego. Jeśli jesteś uczniem klasy pierwszej, legitymację otrzymasz po rozpoczęciu roku szkolnego.
Każdy uczeń ma możliwość zainstalowania mLegitymacji, czyli legitymacji w wersji elektronicznej na swoim telefonie. Wystarczy pobrać i zainstalować aplikację mObywatel i dodać legitymację zgodnie z instrukcjami przesłanymi po akceptacji wniosku.
Uwaga: mLegitymacja posiada taką samą moc prawną jak standardowy, fizyczny dokument. mLegitymacja jest dostępna tylko dla osób powyżej 13 roku życia.
Kliknij tutaj aby złożyć wniosek o mLegitymację Sprawdź status wniosku (tylko dla uczniów, którym zostały już wydane standardowe legitymacje)
Zagubienie bądź zniszczenie legitymacji należy niezwłocznie zgłosić w sekretariacie szkolnym oraz złożyć wniosek o wydanie duplikatu. Koszt wydania wynosi 9zł.
###Wniosek o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej###
Finansowanie projektu Cyfrowa Halinka ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020